reklama

Jedna z mojich lások

Ako každý, mám svoje sny, niektoré sú reálnejšie, niektoré menej. Väčšina má spoločné to, že ich splnenie závisí len od toho, ako veľmi chcem. Jedným z tých mojich reálnejších je mať čas na kreslenie. Nie že by som bola talent aký sa len tak ľahko nevidí, ani neviem či ho vôbec mám. Ale nie je to jedno? Nie je dôležitejšie to, čo pri tom prežívam?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ak ste to niekedy skúsili, viete že k tejto pasii potrebujete ceruzu, gumu, objekt alebo nápad, ale hlavne veľa času. Je potrebné sa vnútorne naladiť, splynúť s budúcou kresbou a veru toto nejde robiť úchytkom, tu 10 minúť, tam 15 minút, pretože kresba by stratila svoju kontinuitu. V každom momente ste inak naladený, máte inú telesnú teplotu, inak vnímate svet. Profesionáli to možno zvládajú aj inak, ja nie.
Kreslenie vôbec neplánujem ako zdroj obživy, skôr ako zdroj energie, radosti, šťastných pocitov, a nielen pre seba, ale aj pre mojich blízkych, ak by im mal môj obrázok priniesť potešenie.
Držať grafit, mať pred sebou krásny objekt (zatiaľ len na obrázku) a mať tak 1/2 dňa voľného, to je niečo, čo ma dokáže naozaj rozohriať na duši i tele. Teším sa :)
Pridávam zopár kúskov pre potešenie. Ľudské telá sú nádherný objekt ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Premýšľajúca

Žena v okne

Spiaci muž

Dve

Po sprche

Juditka Hitková

Juditka Hitková

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kvapka vo vesmírnom mori ... pre niektorých aj malým vesmírom ... Zoznam autorových rubrík:  Poetry experimentPríbehy čajovneMoje pasieSúkromnéZamyslenia

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu