reklama

Odchod alebo duša naša spletitá

Poznáte ten zvláštno zapelklitý pocit, dlho sa tešíte na chvíľu, kedy už to očakávané príde a potom vás zradí vlastné "ja" a vy až desivo nerozumiete tomu, že čarokrásna radosť neprichádza. Že z vás vôbec nepadá kameň bremena. Včera som sa posledný krát prechádzala chodbami v práci, spomínala na mnohé chvíle, stretala ľudí, čo mi želali len to najlepšie a polonahlas nesmelo premýšľali, že by tiež veľmi radi niečo v svojom živote zmenili, ale nenašli zatiaľ odvahu. Rozveseľovala som ich víziou, že im na rozdiel odo mňa, zostáva každomesačná istota výplatnej pásky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
chvíľa pod mrakom
chvíľa pod mrakom (zdroj: z mojej zbierky)

Malá oslava (nie rozlúčka, to slovo mi príde veľmi konečné) s najbližšími kolegami, väčšinu som si do tímu vybrala sama, myslím, že sme si spoločnými silami vytvorili dobré, ľudské minispoločenstvo. Spomínala som na prvé pohovory s nimi, akí boli vystrašení, pôsobím vraj na "prvé stretnutie" dosť prísne, ale len na prvé. :) Na dni, keď sme spoločne prekonávali každodenné prekážky, ponadávali si spoločne, keď ma privádzali do radostného úžasu, akí sú šikovní, aj na chvíle, keď s dôverou prišli s akýmkoľvek problémom a ako ma vždy tešili, keď sa nám spoločne podarilo nájsť exit z akejkoľvek zamotanej situácie. Na dni, keď som nemala svoje dni, ale oni mi to nikdy nevyčítali. Vybavovali sa mi momenty krásne, dni horúce, zážitky, výzvy i prekvapenia. Mám úžasnú schopnosť veľmi rýchlo zabúdať na to zlé, na dni chladné a na nepríjemné momenty.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mladí mi ďakovali za to, čo som ich naučila, starším bolo ľúto, že strácajú ľudské útočisko za stenami mojej kancelárie. A ja som mala zrazu pocit prázdnoty, strácam všetkých (poznáte to, sľúbite si, že budú stretnutia, ale tie v každonennej kope povinností postupne blednú). Rozprávali sme sa, prišli aj výčitky, hoci boli myslené v dobrom a s humorom, necítila som sa dobre. Uvedomujem si, že to vnútorne príliš dramaticky prežívam, pretože oni veľmi rýchlo zapadnú do svojich starých nových koľají. To ja si budem musieť vystavať úplne nové, nevyjazdené, vedúce neznámou krajinou.

V práci strávime viac ako 1/3 našich dní, takže je neprekvapivé, že si k najbližším ľuďom v nej vytvoríme niekedy vzťah materský, niekedy priateľský a niekedy až brato-sesterský. Ja som mala šťastie na ľudí výnimočných, úžasných, šikovných a ľudsky prajných. Bolo mi cťou s nimi pracovať a dúfam, že nezabudnú na svoju cenu, hrdosť, ale ani na to, že nikto, ani oni nie sú dokonalí, čo však nie je dôležité, hlavne nech robia všetko s láskou a držia spolu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Potrebujem nejaký čas, aby som sa začala skutočne tešiť na to, čo mám pred sebou, na to pekné aj ťažké, na nové výzvy ... neľutujem ... jednoducho potrebujem pár dní na na spomienky a smútok, tak mi prosím dajte čas, moji najbližší. Ďakujem ...

Juditka Hitková

Juditka Hitková

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kvapka vo vesmírnom mori ... pre niektorých aj malým vesmírom ... Zoznam autorových rubrík:  Poetry experimentPríbehy čajovneMoje pasieSúkromnéZamyslenia

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu