reklama

Opúšťam ružové kráľovstvo - dovetok

Neviem či si niekto od ružových prečítal môj blog alebo ich len tak náhle osvietilo, ale služobník kráľovstva vytočil dnes moje nové nechcené mobilné číslo. Ich ponuka predčila aj vrcholné číslo z môjho predchádzajúceho blogu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Príjemný ženský hlas mi oznámil, že mi všemocní schvália výmenu kontraktov, dokonca aj bez poplatku ak ... a teraz sa držte, sa zaviažem ponechať si aj starý zbytočný paušál so zbytočným presunutým novým mobilným číslom, a to aj po ukončení viazanosti, Takže ma nútia si ponechať popri znluve, ktorú chcem využívať, aj ďalšiu, nevyužívanú, odpustený poplatok by som im tak niekoľkonásobne zaplatila späť :) Vidím, že majú o klietoch vysokú mienku.

Som pacifista, mierumilovný a trpezlivý človek, bývalý manažér, ktorý niekoľko rokov rozhodoval o výnimkách a viem, že klienti majú neuveriteľnú fantáziu a občas lezú s požiadavkami pekne na nervy a dokonca viem, že tá slečna na konci spojenia za to nemohla, ale stálo ma veľa síl, aby som nebola hrubá (hlavne kvôli nej). Ešte raz som jej vysvetlila moju situáciu a spýtala sa je len, či sa jej zdá logické k čomu ma nútia. Odpoveď: "nie nezdá, ale pošlú mi teda odpoveď, že výmenu kontraktov bez poplatku urobia len za uvedenej podmienky ... dovidenia"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tu už nemá význam sa ani vyhrážať s odchodom, ani sa sťažovať ... chcelo by sa vám spolupracovať s firmou s takýmto prístupom a ešte im platiť?

Juditka Hitková

Juditka Hitková

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kvapka vo vesmírnom mori ... pre niektorých aj malým vesmírom ... Zoznam autorových rubrík:  Poetry experimentPríbehy čajovneMoje pasieSúkromnéZamyslenia

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu