reklama

Ženy vtierky alebo travičky vzťahov

Téma pre ženy, ale mnohí chlapi určite priložia polienko do ohňa ... „Vy hloubáte o tom, jaké mohou býti příčiny psychologické, fyziologické, patologické, degenerační pro tyhle ženy. Avšak  oni se nevzdávají nejčastěji proto, že májí krásný pár podvazků, který chtějí nechat obdivovat."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Tento týždeň zablúdilo ku mne meno z nedávnej minulosti. Napadlo ma „ááá vtierka". Google ma ubezpečil, že s týmto typom žien má skúsenosť mnoho z nás, len pár citácií (neslušné slová čiastočne vypípam pre prípad neplnoletých čitateľov): „možno sú to chuderky, ktoré nik nechce.. možno sú to superženy, ktoré chcú mať každého ... zadaný chlap, čo podľahne - sto bodov do kur...a preukazu ... treba na to samozrejme dvoch...„ „A tie moje známe - oni práve balia tých zadaných aj kvôli ževraj adrenalínu, že ich to baví baliť a potom pretiahnuť zadaného.. a zvýšia si sebavedomie.. no najhoršie je, že niektoré majú aj stálych priateľov, takých, ktorí by im modré z neba zniesli a práve také ich podvedú ... čo je toto za svet."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pozor, nechcem zabŕdať do prípadov, keď sa žena vážne zamiluje do zadaného muža, vyzná sa mu z toho, pretože je to silné a nebodaj z toho vznikne krásny vzťah. To je život, stáva sa, je to silnejšie než my.

Povenujem sa ženám, ktoré som súkromne nazvala „travičky vzťahov".

Korisť! Zadaný dobre vyzerajúci chlap, ak je vo vzťahu spokojný, či dokonca ešte zamilovaný, o to väčšia výzva, ďalšie suché poleno do ohňa.

Cieľ! Veľmi intenzívnym spôsobom obrátiť svoju pozornosť, čas a ženské ťahy na „korisť" s cieľom dostať ho.

Dôvod! Je to vzrušujúce, elektrizujúce, živočíšne. Lenže viete ako to v živote chodí, aj travička vzťahov sa môže raz ocitnúť v pozícii partnerky a to už také vzrúšo nie je :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Analýza! ... čisto ženská, neodborná a subjektívna. „Travičky vzťahov" v podstate strádajú. Pozorovaním som identifikovala nedostatok úcty k sebe samej, k človeku, k láske, k dôvere ... a povrchnosť (aspoň navonok).

Priblížim ... Otravovať zadaného muža neustále opakujúcimi sa otázkami: Ty ma už nemiluješ? Miluješ ma ešte? Kedy sa s ňou rozídeš? Priateľ ide na nejaký čas preč, rozíď sa, užijeme si ... Kedy prídeš na žúrku? Budeme len my dvaja ... a podobne, je dôkazom veľmi málo vyvinutej sebaúcty. Taktika ženy vtierky mi silne pripomína „agenta s teplou vodou" len s tým rozdielom, že agent neubližuje, aspoň nie prvoplánovo ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Človek, ktorý neváha si užiť, zabaviť sa, využiť situáciu dočasne bez ohľadu na to, že jeho terč môže veľa v živote stratiť tým, že by krátkozrako podľahol chvíľkovým pudom, vo mne evokuje človeka, ktorý si neváži svoju „korisť „. Nepripúšťa si, že je to človek, ktorý má niekde svoje zázemie, lásku, človeka, na ktorom mu záleží, nectí si city, ktoré iní ľudia k sebe prechovávajú, ani dôveru, ktorú svojim konaním v ich vzťahu nahlodáva.

Pre tieto ženy je jednoduchšie baliť zadaného ako slobodného. Brnkať na základné mužské pudy nie je nič zložité, takmer každý zadaný chlap hľadá akékoľvek vybočenie zo stereotypu, vzrušenie. Zaujať však nezadaného MUŽA už nie je také jednoduché, nakoľko tu už nestačia len povrchné baliace techniky, tento chlap už nehľadá len milenku, ale aj priateľku, partnerku, matku svojich detí ... smutné, pretože travička vzťahov má slabú šancu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nenáleží mi právo odsudzovať ich komplexne, aj keď si myslím, že z morálneho hľadiska je odpoveď jasná ... stanovisko samozrejme závisí od postavenia v trojuholníku :)

Rozoberať mužskú pozíciu nebudem, aj keď mnohí by potrebovali prefackať. Na druhej strane dávam veľké plus mužom za to, že s travičom vzťahov som sa ešte nestretla. Iste, aj ich lákajú zadané s príchuťou zakázaného ovocia, ale idú na to pragmatickejším spôsobom, pár milých lichôtok, dáš? ... nedáš? ... „jedu o dům dál".

Nie som anjel, ocitla som sa v rôznych životných situáciách, ale ako travička vzťahov nie a som presvedčená, že ani sa nikdy neocitnem. Mám vlastnosť, ktorá sa vylučuje s osobou vtierky, a to je hrdosť, nie a nie sa naučiť vtierať sa. (V práci je to občas na škodu, vraj to urýchľuje kariérny postup, ale budovať túto schopnosť je pre mňa už neaktuálne.) Som však žiarlivejšia, čo je samo o sebe dosť otravné, a teda v kontexte s travičkami vzťahov nie veľmi príjemné.

Musím priznať, že som nepochopila tento typ žien ani po mojej amatérskej psychoanalýze, ale uľavilo sa mi :)

Juditka Hitková

Juditka Hitková

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kvapka vo vesmírnom mori ... pre niektorých aj malým vesmírom ... Zoznam autorových rubrík:  Poetry experimentPríbehy čajovneMoje pasieSúkromnéZamyslenia

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu