reklama

Náhody neexistujú ...

Možno si spomínate na môj druhý blog, kde som zverejnila svoj odchod z pekného manažérskeho miestečka a rozhodla som sa opustiť fenomén menom kariéra, ktorý podľa spoločenských noriem a konvencií znamená ten správny spôsob života s ilúziou toho „podstatného",  vážnosti, peňazí, komfortu a vrhla sa do neistoty, ktorá však pre mňa znamenala možnosť pracovať na niečo, čo je v súlade s mojim snom a životnou filozofiou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Je to už takmer rok ...

"Sto percent striel, ktoré nevystrelíte, míňa svoj cieľ" Úžasná múdrosť v tejto krátkej vete, nebáť sa nasledovať svoje ciele a sny. Jednoznačne je lepšie ľutovať to, čo sme skúsili , než to, čo sme neskúsili. Život je neskutočne krátky, takže každé nevystrelenie na cieľ a váhanie je veľká strata času. Nešlo u mňa všetko ľahko, ani priamo, dokonca sa na istý čas moje priority a ciele úplne odklonili od toho, prečo som odišla z práce. Prijala som zmenu s láskou a radosťou, ale ani táto krásna obchádzka netrvala dlho a opäť som sa musela obzerať kdesi na začiatok. Celý život mám však pocit, že ľahké cesty nie sú pre mňa, vesmír mi ich nedopraje, zjavne jasne definujem svoje požiadavky toho, že rýchlo a jednoducho dosiahnuté je pre mňa málo uspokojivé.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V chvíli, keď som mala pocit, že som sa trošku stratila v živote, že niečo krásne, na čo som sa veľmi tešila, je zrazu preč a energia na niečo nové mi zrazu úplne chýba, ma napadla myšlienka, že by bolo možné fajn si usporiadať myšlienky, smerovanie, veci, priority s pomocou niekoho nezainteresovaného. Hľadala som niečo ako kurz sebapoznania a našla som. Ako prvá ma oslovila milá čajovňa, v ktorej je možné absolvovať aj rozvojové semináre. Prihlásila som sa, už len to mi vyvolalo úsmev na tvári. Prvotné sklamanie po odpovedi, že kurz už nebude, lebo čajovňu zatvárajú, v okamihu vystriedala otázka „Prečo, veď je to super, takéto niečo hľadám aj ja?" Volám majiteľke, vraj už pri dvoch malých deťoch nie je možné sa tomu seriózne a naplno venovať. Na druhý deň už stepujem pred čajovňou, stretávam sa s Lenkou, obzerám si priestory, premýšľam a stále viac sa mi duša smeje. Vyspala som sa na to a už ráno padlo rozhodnutie, že čajovňu aj s tvorivou dielničkou určite chcem, je to zhmotnenie môjho sna.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mala som mesiac čas do prevzatia priestorov, ktorý som strávila imaginárnou rekonštrukciou, zariaďovaním a vymýšľaním všetkých aktivít pre vás. Dnes už mám priestory v prenájme, pracujem na rekonštrukcii a už sa derie slnko môjho sna spoza oblakov.

Takže v skratke. Mojim snom je vytvoriť oázu, kde stres, napätie a disharmóniu z tohto ubehaného a komerčného sveta vystrieda niečo na dobytie energie, relax, niečo čo pohladí dušu i telo a ulahodí všetkým zmyslom človeka. Od bylinkových čajov na všetky trápenia, niečo malé pod zub priateľské k zdraviu, k deťom a celiatikom, cez aktivity pre bábätká, detičky, dospelých a kreatívne kurzy, foto premietacie a hudobné večery, až po vymieňacie burzy a podporu amatérskych umelcov. Tak mi držte palce :)

Juditka Hitková

Juditka Hitková

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kvapka vo vesmírnom mori ... pre niektorých aj malým vesmírom ... Zoznam autorových rubrík:  Poetry experimentPríbehy čajovneMoje pasieSúkromnéZamyslenia

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu