reklama

Som bezveká ...

„ Si tak stará, na koľko sa cítiš! Vek je len číslo! Skutočný vek nosíme v duši ...“ Počúvame to, či hovorievame druhým. Na koľko sa cíti vaša duša? A koľko rokov má vlastne tá moja?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pred 3 týždňami, 4 hodiny pred odchodom na dovolenku, som sa v čajovni veľmi nepríjemne porezala. Nasledovalo zhrozenie, moja lekárnička je vyprázdnená a krv sa liala. Padla som do staronového kresla s veľkou gučou papierových utierok na ruke, zízala na kopec neumytého riadu po akcii, myslela na špinu v obývačkovej izbe čajovne, ktorá čaká na vysávač. Trpko som si spomenula, ako som sa tešila, že si pôjdem po 2 rokoch konečne kúpiť nové plavky a v duchu som uvidela nezbalenú hŕbu na cesty. Pomyslela som si na mamu, keby bola pri mne, určite by niečo vymyslela, ošetrila by ma, pohladila, umyla riad, povysávala a všetko by bolo v poriadku ... rozplakala som sa, cítila som sa chvíľu ako úplne malé dieťa ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: autor článku)

Často sa s našim psom bláznime po byte, beháme jeden za druhým, pískame loptičkou, snažím sa ho napodobniť a on vrčí a krúti chvostom, som sťa malá školáčka a šťastná ako pes. Alebo v neskorých večerných hodinách, keď ho s priateľom venčíme, vymýšľame si pod rúškom tmy rôzne hry, najvtipnejšiu nadávku, či meno na písmená na ŠPZkách alebo ma nosí v najrôznejších polohách na sebe, visím kade-tade na ňom a priateľ opakuje „trust me“. Pes šteká, lebo je z nás na nervy, nechápe a my sa smejeme ako zmyslov zbavení. Vtedy sa cítim ako totálne „ujetá“ zamilovaná pubertálneho veku.

Syn chodieva teraz často domov a ja ho obskakujem, varím a volám na neho „máš nabraté, poď jesť!“, čertím sa kvôli neporiadku, ale v duchu sa smejem ... vraciam sa o veľa rokov dozadu, keď som bola mama na plný úväzok a teším sa, že to môžem z času na čas opäť zažívať a pookriať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pár dní dozadu som bola skutočne poctená, že som mohla byť prítomná na krásnom novodobom predsvadobnom rituály budúcej nevesty. Jedným slovom – nádhera ... a ja som sa v kruhu plnom ženskej energie, múdrosti, prajnosti a lásky vnímala všetkými zmyslami ako zrelá žena na pravom mieste, ktorá je však dostatočne mladá na to, aby toho v živote ešte veľa dala a dostala.

Naopak, občas po prebdenej noci (hlavne počas splnu, keď je čas sabatu čarodejníc) mám pocit, že všetučkú ťarchu života nesiem na chrbte a moja duša je stará, nemám čo dať. Aj keď sa nakopí príliš negatívnej, či konfrontačnej energie, všetko je zrazu čierne, tiež sa necítim ako mladica. Príde však nový deň, ktorý prinesie nové, krásne, vtipné, či láskyplné čokoľvek a vek mojej duše sa opäť mení a ja sa vnímam ako žiadaná, mladá, potrebná, sexy, milovaná, všetkého schopná ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak vek nosíme v duši, som BEZVEKÁ, pretože moja duša je ako kvet, kvitne pri teple, svetle a vädne v tme a v zime ... zákon dňa, mesiaca, roka, života.

Juditka Hitková

Juditka Hitková

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kvapka vo vesmírnom mori ... pre niektorých aj malým vesmírom ... Zoznam autorových rubrík:  Poetry experimentPríbehy čajovneMoje pasieSúkromnéZamyslenia

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu