reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juditka Hitková

Juditka Hitková

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kvapka vo vesmírnom mori ... pre niektorých aj malým vesmírom ... Zoznam autorových rubrík:  Poetry experimentPríbehy čajovneMoje pasieSúkromnéZamyslenia

reklama

Moje pasie

Jedna z mojich lások

Juditka Hitková

Jedna z mojich lások

Ako každý, mám svoje sny, niektoré sú reálnejšie, niektoré menej. Väčšina má spoločné to, že ich splnenie závisí len od toho, ako veľmi chcem. Jedným z tých mojich reálnejších je mať čas na kreslenie. Nie že by som bola talent aký sa len tak ľahko nevidí, ani neviem či ho vôbec mám. Ale nie je to jedno? Nie je dôležitejšie to, čo pri tom prežívam?

  • 16. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 631x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu